Nytt program for TFK/Cinemateket!

januar 28, 2010

For trondheimsfolk, altså. Første del av vårprogrammet er lagt ut for både Trondheim Filmklubb og Cinemateket. For TFK sin del, er det lagt ut program ut mars. For Cinemateket sin del, kun til midten av februar. Oppdateres forhåpentligvis om ikke alt for lenge …

Disse filmene, fra TFK-programmet, skal jeg prøve å få med meg:

En Julefortelling
Syndromes and a Century
Kjærlighetssanger
Shortbus
Sweet Movie
Black Dynamite
Klassen
Min natt med Maud
Pingpong
Mystery Train
Matteusevangeliet

Sikkert litt i overkant ambisiøst, som vanlig, men da har jeg iallfall noe å strekke meg etter

Legg igjen en kommentar

